Reklama za pár peněz, propagace na dlouhé měsíce

Prezentace klienta

Neutrácejte zbytečně za propagaci, která nefunguje. Spolehněte se na reklamní předměty vyzdobené vaším logem. Když se budete řídit následujícími radami, zapíšete se do myslí zákazníků – stávajících i těch potenciálních – nesmazatelným způsobem.

O 99 % nižší náklady na propagaci

Reklamní předměty mají před ostatními způsoby propagace velký náskok. A to z mnoha důvodů. Tak například náklady na oslovení jednoho potenciálního zákazníka pomocí reklamní propisky jsou o 99 % nižší než pomocí inzerce v tisku. A také proto, že si lidé reklamní předmět s brandingem ponechají průměrně 8 měsíců. Nechtěné reklamní předměty však málokdy skončí v koši. Některé zůstanou původním majitelům ležet doma, ale průměrně 57 % z nich putuje k někomu dalšímu - členům rodiny, kolegům z práce či přátelům. Tím se vaše značka neustále připomíná a cestuje dál do světa. Vše za jediný náklad.

Dobře vybraný předmět = úspěšná propagace

Aby reklamní předmět s brandingem dobře a hlavně dlouho fungoval, musejí pro něj mít obdarovaní praktické využití. Příkladem mohou být powerbanky – záložní zdroje energie pro mobilní zařízení. Dárky také vybírejte s ohledem na charakter akce a především podle lidí, kterým budete předměty rozdávat. Správný výběr předmětu je klíčový pro úspěch celé propagační akce. Naštěstí máte k dispozici tým profesionálů ze společnosti iNETPrint.cz, kteří vám kdykoli kvalifikovaně poradí s výběrem produktu a doporučí také vhodnou technologii brandingu.

Zapamatuje si vás až 94 % lidí

Znáte ten pocit, kdy se vám nějaká reklama z rádia nebo televize zasekne v hlavě – ať už její melodie nebo nějaké útržky samotného spotu – a vy se jí pak nemůžete zbavit? Tak stejně úspěšně, ale méně otravně, se do hlav zapíše také reklamní předmět s logem. Čím častěji budou lidé s vaším logem v kontaktu, tím hlouběji do paměti se jim vryje. A ve správný moment se z ní zase vynoří a vy máte o obchod postaráno. 81–94 % lidí si totiž zapamatuje značku firmy, od které obdrželi reklamní dárek.

3x oblíbenější než reklama na internetu

Zajímavé či praktické reklamní dárky s potiskem si lidé navzájem půjčují a tím pádem může jedna vaše potištěná propiska „promlouvat“ třeba i k desítce případných zákazníků. Zároveň platí, že reklamní předměty jsou mezi lidmi nejoblíbenějším druhem reklamy, mnohdy dokonce vyhledávaným. Lidé mají reklamní předměty téměř 3x raději než bannery, videa a další formy internetové reklamy. Můžete se tak v klidu pustit i do masovější propagační akce. A nejlepší místo, kde s ní začít, je na iNETPrint.cz. Po celý říjen totiž dostanete dárek k úplně každé objednávce, například tablet iPad, čtečku Kindle a další.

sinfin.digital