Česká pošta už znovu funguje. On-line služby se po požáru podařilo obnovit

ČTK

raz

Česká pošta po sobotním požáru datového centra v pražské Olšanské ulici obnovila funkčnost on-line služeb na všech pobočkách i na webových stránkách. V současné době je pouze nedostupná aplikace Pohlednice Online. ČTK to dnes ráno řekl mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Kvůli sobotnímu dopolednímu požáru datového centra v pražské Olšanské ulici České poště nefungovaly on-line služby a webové stránky. Otevřena byla hlavní pošta v Jindřišské ulici v Praze a pobočky v obchodních centrech. Škodu podle hasičů vyšetřovatel předběžně odhadl na 300.000 Kč.

Státní podnik Česká pošta spravuje 3200 poboček, což představuje jednu z nejhustších sítí v Evropě. Podnik zaměstnává zhruba 30.000 zaměstnanců a v roce 2017 mu klesl zisk o polovinu na 110 milionů korun.

sinfin.digital