Češky hromadně mění korporát za vlastní firmy. Ženy jsou budoucnost byznysu, míní odbornice

„Korporát se pro mě po několika letech stal neuvěřitelně nudný a ubíjející. Celý den jenom sedíš u počítače a pracuješ na věcech, o kterých už v tu chvíli víš, že jsou k ničemu,“ vzpomíná Monika na dobu, kdy byla zaměstnaná jako manažerka pro nadnárodní společnost. Během mateřské ale podlehla trendu, který je v posledních letech v české společnosti stále patrnější. Založila vlastní byznys a zpátky už se ohlížet už nechce.

„Nejvíc mě štvalo, když jsem pracovala na zbytečných věcech,“ uvažuje nyní Monika, jedna ze zakladatelek značky Made for Moms, která vyrábí a distribuuje kosmetické balíčky pro nastávající i čerstvé maminky. „Třeba když jsem zpracovala analýzu trhu a došla k nějakému výsledku, šéf mi suše oznámil, že to musí vyjít úplně jinak. Takže jsem výsledky v excelu ohýbala až do chvíle, kdy mi vyšlo požadované číslo,“ popisuje svou hlavní motivaci, proč dala vale práci v korporátním světě. 

Investor Mička staví módní skupinu. Po značce Pietro Filipi ovládl i kožešnickou Karu

sinfin.digital