Česko musí sázet na chytré lidi, cesta je v inovacích, říká pro INFO.CZ vedoucí partner EY

Česká republika nepatří ani k největším státům, ani k zemím oplývajícím velkým bohatstvím nerostných surovin. Proto by měla hledat svou konkurenční výhodu jinde. Země musí využít ty možnosti, které má k dispozici – v tomto případě chytré lidi, říká v rozhovoru pro INFO.CZ Phillipe Peters, vedoucí partner expertní skupiny pro strategii a zákazníky v regionu EMEIA (Evropa, Blízký východ, Afrika a Indie) společnosti EY.

Pokud bych chtěl v Česku uspět se svým byznysem, co byste mi poradil?

Odpověď vždy závisí na tom, kdo jste. Čím se zabýváte a v jakém odvětví podnikáte. Pokud byste byl například z energetického sektoru, moje rada by byla jiná, než pokud byste se zabýval výrobou automobilů. Každé odvětví má svá specifika – například míru regulace.

Škoda Auto prochází transformací, z digitalizace bude brzy plynout až čtvrtina tržeb, říká CDO Wehner

sinfin.digital