Tesco rozšiřuje nákup potravin přes internet. Naloží vám je přímo do kufru

Info.cz

Od začátku července nabízí Tesco svým zákazníkům možnost nakoupit on-line a vyzvednout si svůj nákup na prodejnách v Kladně, Kolíně, Hradci Králové a Plzni. Oblíbená služba Klikni+Vyzvedni nabízí více než 21 000 produktů online, zvolíte si pak své výdejní místo vobchodě Tesco a preferovaný datum a čas vyzvednutí. Váš nákup si pak vyzvednete například při cestě z práce. Vyškolený personál naloží nákup přímo do kufru vaše auta. Služba byla doposud dostupná na obchodech vPraze Letňanech, Mladé Boleslavi, Brně – Králově Poli a na dvou místech vareálu plzeňské fakultní nemocnice.

Služba je ideální pro ty, kteří si nemohou naplánovat přesný čas doručení domů nebo nechtějí trávit čas výběrem zboží na obchodě. „V dnešní zrychlené době patří tato  služba k oblíbeným způsobům velkých týdenních nákupů, jsme proto rádi, že se nám ji daří neustále rozšiřovat do dalších míst po celé republice,“ říká Věra Szabo, manažerka e-commerce společnosti Tesco.

Pomocí služby Tesco Klikni,Vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas na prodejně v rozmezí dvou hodin. Po tuto dobu je zboží rezervováno a uskladněno v lednici, mrazáku či prostorách k tomu určených k zachování teplotního řetězce a uchování co nejvyšší kvality všech položek nákupu.

Po rezervaci času a celkovém potvrzení objednávky on-line už stačí jen v ten správný čas zboží vyzvednout. Veškeré potraviny a zboží bude zabaleno a připraveno v taškách. U vybrané prodejny si může zákazník zajet autem k výdejnímu místu, kde mu budou tašky se zbožím rovnou naloženy do kufru auta. To velmi oceňují rodiny s dětmi, které si nakoupí zboží pomocí internetu a pak už jej jen v klidu cestou z práce nebo ze školy vyzvednou. Při předání je vždy nutné prokázat se potvrzením objednávky. Nespornou výhodou služby je i skutečnost, že si zákazník může objednat vyzvednutí u libovolného výdejního místa Klikni+Vyzvedni dle svého výběru na webových stránkách. Není to tedy omezeno bydlištěm zákazníka.

Zaměstnanci online nákupů jsou speciálně vyškoleni tak, aby fungovali jako oči a ruce zákazníka. Vybírají to nejlepší a nejkvalitnější zboží, stejně jakoby nakupovali sami pro sebe. Je tak zcela vyloučeno, že by se k zákazníkovi dostalo něco např. s prošlou dobou trvanlivosti, či jinak nevyhovující. A pokud zákazník i přesto není se zbožím spokojen, nabídnou mu pracovníci prodejny náhradní zboží, případně mu nebude účtováno vůbec.  

Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou na místě po převzetí zboží. Za službu Tesco Klikni+Vyzvedni zákazníci zaplatí 39 Kč. Tato částka je jednotná a není závislá na čase a místě vyzvednutí. V případě, kdy nebude k dispozici zboží, které si zákazník objedná, nabídnou pracovníci prodejny náhradní výrobky, které budou připraveny v modrých taškách.

Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.

sinfin.digital