Změny v nejvyšších patrech impéria Baťa. Odchází poslední nositel slavného jména, zlákal ho Harvard

Aneta Ščotková

Thomas Archer Bata skončil na pozici globálního ředitele marketingu firmy Baťa. Deníku E15 to potvrdil ředitel marketingu pro Česko Ondřej Cedidla. Třicetiletý pravnuk zlínského zakladatele, který se rozhodl vrátit rodinnou firmu ke kořenům a s celým týmem se usídlil v Praze, dal nakonec přednost studiu na americkém Harvardu. Ve firmě ale zůstává jako člen jednoho z několika představenstev.

„Je to pravda, Archer Bata skutečně opustil Prahu kvůli studiu na Harvard Business School. Ve firmě ale zůstává aktivní,” potvrdil informaci deníku E15 Ondřej Cedidla. Jeho pozice šéfa celosvětového marketingu je tak u Bati momentálně neobsazená a společnost za něj vybírá nástupce.

„Globální šéf Alexis Nasard teď zvažuje několik variant, jak nový tým uspořádat. Archer byl totiž kromě toho i členem celosvětové rady společnosti,” říká Cedidla. Nový šéf marketingu by tak měl být znám během podzimu. Spekulaci, že by se za nového marketingového ředitele mohl tým stěhovat z Prahy zpět do zahraničí, nechce Cedidla příliš komentovat s tím, že možné je úplně cokoliv. Tým však má v Praze podle něj dostatečně pevné zázemí.

sinfin.digital