Evropská unie se v souvislosti s odchodem Velké Británie rozhodla spustit rozsáhlou kampaň, v níž hodlá přesvědčit občany o výhodách členství v EU. Na novém informačním portálu si každý obyvatel osmadvacítky může najít, jaké výhody nabízí evropský projekt nejen státům, ale i konkrétním profesním skupinám a jednotlivcům.
Cílem kampaně je ale především snaha přesvědčit občany o tom, že navzdory proklamacím populistů a euroskeptiků není „Brusel vzdálený lidem“. Na portálu, česky nazvaném doslova „Co Evropě dělá pro mě“, si mohou lidé ve 24 řečech, včetně češtiny, najít údajná pozitiva členství v EU nejen pro státy, rodiny, profese, různá pohlaví a třeba i pro neplodné páry nebo milovníky piva. Portál zároveň sloganem „tentokrát budu volit“ vyzývá k účasti na nadcházejících volbách do Evropského parlamentu na jaře příštího roku.