Babiš je perfektně zvládnutý marketing, úspěšný hlavně díky slabým soupeřům. Komentář V. Dostála

Vypravit se na prezentaci nového programového dokumentu Andreje Babiše a počítat s tím, že se octnete na nudné nebo standardní propagaci politického pamfletu, je omyl. O politiku tu totiž – aspoň takový je záměr - nejde. Až na jednu maličkost: Babiš chce nejen vyhrát volby, ale rozprášit dosavadní pořádky. Přesto svým jednáním mimo úzce vymezené kulisy politického terénu stále předvádí, že nechce mít s politikou nic společného, v tom tkví jeho paradox a taky kouzlo pro lidi politikou znechucené.

Ke knížce, kterou na akci rozdával a o které už média v posledních dnech informovala, se ještě vrátíme, už ale samotná její prezentace potvrdila, s kým máme tu čest: nikoli s předsedou strany, který by nás přesvědčoval o svém programu, nikoli s ideově vyprofilovaným politikem, který by představil koherentní a jasně ukotvený – třeba v liberalismu, konzervatismu nebo socialismu – souhrn svých plánů, tezí a slibů. Nic takového. Babiš, to je především perfektně zvládnutý marketing. V Česku to ale k tomu, aby ovládl politickou scénu, nejspíš stačí. Jeho síla tak spočívá především ve slabosti jeho protivníků.

Ovčáček je idiot, měli by ho žalovat, Zeman dal královně cetku, říká exporadce prezidenta

sinfin.digital