Gabriela Koukalová je marketingový poklad desetiletí. Komentář Viliama Bucherta

Viliam Buchert

Co příště zase skvělá biatlonistka Gabriela Koukalová „vyvede“? To je otázka, na kterou už několik let nikdo nezná odpověď. Dovolím si tvrdit, že ji dokonce nezná ani ona sama. Koukalová se nevejde do žádných pouček o marketingu a žádná agentura podobný úkaz (myslím v tom dobrém) nedokáže vymyslet. Jistotu máme jen v tom, že jak ve sportovních výkonech, tak v jejím společenském vystupování, leží zlatý český poklad.

Občas roztržitá a nepředvídatelná Gabriela Koukalová by vlastně neměla současnému pojímání marketingu úplně vyhovovat. Nenechá sebou manipulovat, jak by si někdo někdy přál a je až příliš přirozená a bezprostřední na to, aby se přizpůsobila všemu, co může být po ní požadováno. Přesto je zlatým dolem pro reklamu a zviditelňuje Českou republiku daleko lépe než celá politická scéna dohromady. Proč?

sinfin.digital