Víme, kolik investuje do marketingu největší advokátní kancelář. Firmu ale teď čekají změny

Jan Januš

Veronika Dvořáková, dříve Ryšávková, je marketingovou ředitelkou a jedinou neprávní partnerkou kanceláře Havel & Partners. Ta je pověstná svou výraznou prezentací. V současnosti investujeme do oblasti marketingu, business developmentu a international zhruba 3 procenta z obratu, což je z našeho pohledu optimální," říká v rozhovoru pro INFO.CZ Dvořáková, která se ale z kanceláře brzy určitým způsobem stáhne: „Čekáme do rodiny další přírůstek, což jsou opravdu ty nejdůležitější povinnosti a hlavně největší radosti, které si chci užít. S tím souvisí i mé dočasné utlumení aktivit pro kancelář. Nyní máme těsně před obsazením pozice marketingového manažera nebo manažerky, která bude mít s dalšími stávajícími kolegy na starosti každodenní marketing kanceláře. Já budu spolupracovat s vedením jen na dílčích, převážně strategických projektech, jako je třeba digitální strategie společnosti, a zapojím se zpět postupně podle situace. V tomto směru nic neplánuji, naplánují mi to děti."

Jaké je to být jedinou partnerkou v neprávní profesi v Havel & Partners?

Pokud jsou ve vedení lidé, kteří marketing a další související aktivity vnímají jako důležitou a nezbytnou součást úspěchu firmy, tak je to výjimečná příležitost. A u nás tento přístup jednoznačně platí. Naše kancelář si zakládá na vzdělávání seniorních kolegů i v oblasti managementu, financí či marketingu, já jsem zase vystudovaná právnička a v tomto prostředí jsem se pohybovala už mnoho let před nástupem do kanceláře, takže se nám dobře hledá společná řeč. Nejsme jen partneři, ale i parťáci.

Šéf Nejvyššího soudu Šámal: Zákony jsou džungle, nikdo je nezná všechny. Je to kritické

sinfin.digital