Pochlubit se svými zákazníky a dobře zvládnutou prací je běžnou součástí marketingu i PR. Nikoliv ale v advokacii, kde platí přísná pravidla spojená s mlčenlivostí a advokátním tajemstvím. Ty ale může prolomit klient, když udělí advokátovi souhlas s prezentací toho, že pro něj daný právník pracuje a třeba i s ozřejmením jeho případu. Firmy toho využívají stále častěji a i tak konzervativní prostředí, jako je advokacie, více nabízí jednotlivé reference a dokonce i komunikuje za své klienty. Na čem tak v poslední době pracovala třeba jednička a dvojka trhu Havel & Partners a White & Case?
Zavedené pořádky se zkrátka postupně mění. Například kancelář Císař, Češka, Smutný, která dlouhodobě pracuje pro ČEPRO, nedávno uspořádala pro tuto firmu i tiskovou konferenci. Té se vedle právníků účastnil rovněž generální ředitel firmy Jan Duspěva a vedle různých soudních úspěchů z poslední doby se na ní prezentovaly taktéž hospodářské výsledky společnosti ČEPRO za loňský rok.
Až takto daleko ostatní advokátní kanceláře na českém trhu většinou nejdou. O to intenzivněji ale, alespoň v možných případech, prezentují svou účast na obchodních tranksakcích či dalších právních projektech.