Google četl soukromé emaily uživatelů, aby lépe zacílil reklamu. S tím končí, úplně se z vaší pošty ale nestáhne

Info.cz

abe

Konec šmírování emailů. Google oznámil, že přestane svým uživatelům číst elektronické zprávy kvůli lepšímu zacílení reklamy. Aktivita, která se týkala jen fyzických osob a ne firemních zákazníků platformy, umožňovala uživatelům servírovat reklamu podle toho, o čem si psali s ostatními. Přestože Google přestane skenovat soukromé emaily kvůli reklamě, bude nadále pokračovat v prohlížení pošty kvůli hledání škodlivých zpráv, spamu a phishingu.

Google se rozhodl pro své běžné uživatele zavést to, co u firemních zákazníků dělá už dlouhodobě. Reklamu už nebude zaměřovat podle obsahu emailů, ale podle jiných údajů, například preferencí při vyhledávání, dle hlášení polohy a podobně. Firma to uvedla v oficiálním prohlášení minulý týden.

EU nám diktuje islamizaci, donutí nás, v Brně už je skrytá mešita, burcuje senátor Veleba

sinfin.digital