Facebook odstřihne tvůrce falešných zpráv od zisků z reklam. Nechce dopadnout jako YouTube

vkr

Facebook reaguje na obavy svých pěti milionů reklamních zadavatelů a mění pravidla na zobrazování reklam. Rozhodnul, že bude blokovat reklamní sdělení u nevhodných příspěvků – falešných zpráv či ofenzivních videí. Zadavatelé reklamy by v budoucnu rovněž měli znát konkrétní obsah, u kterého bude jejich reklamní sdělení zobrazeno. 

Sociální síť Marka Zuckerberga zavádí nové standardy, díky kterým by se již reklamní sdělení neměla objevovat u pochybného obsahu - zejména u videí propagujících nesnášenlivost, nenávist či u takových, která zobrazují ponižování, smrt, zneužívání mladistvých či nahotu. Nová opatření by měl zabezpečit vylepšený strojový, ale i lidský dohled nad párování reklam.

Označování falešných zpráv na Facebooku nefunguje, tvrdí studie. Rusko navíc našlo další zbraň

sinfin.digital