Spojené státy už na konci letošního roku čekají další významné volby, při kterých budou Američané vybírat mimo jiné kongresmany Sněmovny reprezentantů a třetinu nových senátorů. Není proto divu, že se mnozí obávají podobného ovlivnění skrze sociální sítě, jako ke kterému došlo v roce 2016 při zvolení Donalda Trumpa prezidentem. Sociální síť Marka Zuckerberga nicméně věří, že tentokrát se jí podaří vstříc vlně očekávaných dezinformací obstát a na konci týdne představila nová opatření, která jí k tomu mají dopomoci.
„Na jednu stranu mám ze současné úrovně našeho zabezpečení opravdu dobrý pocit, na straně druhé je mi jasné, že Rusko a další vlády, které skrze nás chtějí ovlivnit výsledky voleb, budou ve svém snažení sofistikovanějšíí,“ řekl v březnovém rozhovoru pro New York Times Mark Zuckerberg. I proto společnost před několika dny představila novou strategii, jak takovým pokusům o ovlivnění voleb čelit. Ta je založena na čtyřech hlavních pilířích.