Soukup už netáhne. Televizi Barrandov padla v prvním pololetí sledovanost téměř o 20 procent

vkr

Televizní skupině Barrandov se během prvních šesti měsíců letošního roku propadl podíl na sledovanosti (share) téměř o dvacet procent. Vyplývá to z dat, která pro INFO.CZ poskytla Asociace televizních organizací (ATO). Mediální odborník Milan Šmíd míní, že pokud Soukup nezmění svůj styl, k lepším číslům se už nedostane. 

Vlastníkovi a hlavní tváři televizní skupiny Barrandov se v první polovině letošního roku vskutku nedařilo. Kromě toho, že se Rada pro rozhlasové a televizní vysílání musela často zabývat stížnostmi kvůli skryté reklamě či neobjektivitě, tak televizi Jaromíra Soukupa také razantně ubyli diváci. 

Chystá Soukup zpravodajský kanál? Rada schválila přejmenování jeho televize na Barrandov News

sinfin.digital