Soukupova TV Barrandov si pohoršila. Celodenní podíl na sledovanosti loni klesl na sedm procent

ČTK

lup

Skupině Barrandov Televizní Studio klesl loni celodenní podíl na sledovanosti o 1,7 procentního bodu na sedm procent. Stejný podíl měla v hlavním večerním vysílacím čase. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO). Televize Barrandov získala vysílací licenci před deseti lety.

Skupina Barrandov, která zastřešuje čtyři televizní programy, v podílu na sledovanosti podle údajů ATO na nejbližší Primu ztrácí 15 procentních bodů a na Českou televizi 23 procentních bodů v divácké skupině 15+.

Barrandov se během prvních tří let od získání licence dostal na sledovanost okolo pěti procent. Na začátku roku 2013 televizi koupil od společností Moravia Steel podnikatele Tomáše Chrenka podnikatel Jaromír Soukup, který vlastní mediální agenturu Médea nebo vydavatelství Empresa Media vydávající časopisy Týden či Instinkt. Soukup se postupně stal hlavní moderátorskou postavou televize a v současnosti vystupuje zhruba v desítce jejích pořadů.

sinfin.digital