Ovčáček a slovenská vicemiss dělají oboru mluvčích hrozně špatné jméno, říká znalec

Neprofesionalita a až příliš uvolněné etické standardy. To jsou podle Patrika Schobera, předsedy Výkonné rady oborové Asociace public relations, hlavní důvody, proč má tato práce u lidí občas tak špatné jméno. Exemplární příklady, které vnímání veřejnosti zhoršují, vidí Schober například v případě hradního mluvčího Jiřího Ovčáčka či bývalé mluvčí ministerstva kultury na Slovensku Barbory Palovičové.

Průšvihem bývalé šéfky tiskového oddělení slovenského ministerstva kultury Barbory Palovičové se minulý měsíc bavil celý internet. Někdejší vicemiss a tanečnice populárního lidového souboru na kameru nedokázala odpovědět na den předem zaslaný triviální dotaz a za státní instituci komunikovala natolik neprofesionálně, že ministryně její úsek raději kompletně zrušila. „A právě takové jednání dělá tomu oboru velmi špatné jméno. Ono to pak z pohledu veřejnosti často vypadá, že stačí vyhrát v lokální soutěži krásy, a místo tiskového mluvčího je pro vás nachystané,“ říká Patrik Schober, výkonný partner PR agentury Pram Consulting, v rozhovoru na oborové konferenci PR Summit.

sinfin.digital