„Ministerstvo jen sbírá politické body.“ Vládní tažení proti alkoholu čelí ostré kritice

Mediální exhibice. Tak označuje reklamní branže sdružená v Asociaci komunikačních agentur (AKA) kampaň ministerstva zdravotnictví proti alkoholickým nápojům. Profesní organizace argumentuje, že kampaň je neúčinná, regulace reklamy na alkoholické výrobky nikam nevede a ministerstvo těchto nástrojů jen využívá ke sběru politických bodů. 

Tažení ministerstva zdravotnictví proti reklamě na alkoholické nápoje vyvolalo ostrou reakci komunikační branže. Ta aktivity a kampaně ministerstva, respektive národní protidrogové koordinátorky Jarmily Vedralové, zhodnotila především jako silácké a mediálně vděčné gesto. A vyjádřila pochyby, že veřejným institucím jde ve skutečnosti o veřejné blaho. „Patrné je to například na kampani Nepít je normální, kterou bez výběrového řízení ministerstvo zadalo České televizi,“ říká za komunikační branži ředitel AKA Marek Hlavica. 

Zelená revoluce se nekoná. Nová rakouská vláda lidovců a Zelených ale nabízí neotřelá opatření

sinfin.digital