Propad reklamních příjmů dostává média pod tlak. Menším vydavatelům půjde o přežití

Epidemie koronaviru výrazně doléhá i na média. Obor, který byl už před nástupem nemoci pod výrazným tlakem, nyní dostává další zásah. S tím, jak inzerenti škrtají reklamní výdaje, hlásí noviny, časopisy i weby pokles nové inzerce o vysoké desítky procent. To se některým menším vydavatelům může stát osudným.

Pro on-line média je to paradoxní situace. Na jedné straně totiž weby hlásí nárůst čtenosti o stovky procent, jejich vydavatelům však na straně druhé hrozí vážné problémy. Spolu s karanténou a zavřenými obchody totiž epidemie koronaviru přinesla výrazný propad prodejů nové reklamy, což je extrémně problematické zejména pro menší vydavatele a weby s napjatým cash-flow. 

Už nejde jen o úsporná opatření. Je to kolaps celého podnikání, tvrdí restauratéři

sinfin.digital