Japonky místo partnerů používají romantické mobilní aplikace. Neodmlouvají a můžou je kdykoliv vypnout

ČTK

Michaela Kratochvílová

Japonští muži mají tvrdou konkurenci, tamější ženy totiž propadly pozoruhodné vášni. Než snášet nástrahy partnerského života, které nutně přijdou kromě krásných chvil v každém vztahu, radši sahají po mobilním telefonu. Virtuální milenec je nezradí, zasypává je komplimenty, a když už jeho přítomnost není žádoucí, stačí vypnout mobilní aplikaci.

Ideální muž prý neexistuje. Japonské ženy to ale vidí jinak. Než aby se staraly o skutečného muže, pořizují si virtuální milence. O své zkušenosti vyprávěla CNN Ayumi Saitová. Ta si „muže v telefonu“ pořídila, když se ve dvaadvaceti letech rozešla s přítelem. „Cítila jsem se sama. Japonští muži jsou příliš stydliví a nevědí, jak ženě zalichotit. Když jsem byla na konci dne unavená, lehla jsem si do postele, zapnula aplikaci a poslouchala všechna ta sladká vyznání,“ popisuje žena, která je dnes o devět let starší.

Ve své zemi ale zdaleka není raritou, jak by tomu bylo v Evropě. Průzkumy v Japonsku odhalily, že v tamní populaci 44,2 % žen ve věkovém rozmezí od 18 do 34 let stále čeká na první sexuální styk. Virtuální realita je pro ně jednou z cest, jak najít to, co jim ve skutečném životě chybí.

Průlom v oblasti romantických her pro ženy ze země vycházejícího slunce znamenala hra Angelique z poloviny devadesátých let. Stejnojmenná blonďatá hrdinka, která se má stát budoucí královnou vesmíru, v ní hledá ideální protějšek a pánové se mohou doslova přetrhnout, aby zaujali její pozornost. Do té doby existovaly hry podobného typu pouze pro muže, kteří na nich dodnes visí ve stejné míře jako ženy.

Podnikatelka Nanako Higašiová s manželem Juzim Cutanim dokázali na popularitě romantických her vydělat. Zkraje nového tisíciletí založili společnost, která se specializuje právě na tento segment trhu. V současnosti nabízejí 88 různých her, které baví odhadem 50 milionů žen po celém světě.

sinfin.digital