Posádka British Airways nepustila důchodkyni na toaletu. Let musela strávit pomočená | info.cz

Články odjinud

Posádka British Airways nepustila důchodkyni na toaletu. Let musela strávit pomočená

Velmi ponižující zážitek si z cesty letadlem na trase Los Angels-Londýn odnesla 87letá Kocharik Tsamouzianová. Krátce po nástupu na palubu si seniorka chtěla odskočit, letušky jí to však kvůli bezpečnostním pravidlům nedovolily. Odlet se ale odkládal a letadlo čekalo na runwayi celých 90 minut. Takovou dobu ale žena nevydržela a 13hodinový let pak strávila v promočených šatech. 

„Šla jsem vyzvednout maminku na letiště Heathrow a přišla v slzách,“ řekla pro Daily Mail dcera 87 seniorky Aida Behrooziová, která žije v Londýně. „Třásla jsem se vztekem. Ptala se letušky stále dokola, jestli může jít na záchod, ale neustále jí opakovala, že kvůli zdravotním a bezpečnostním důvodům ne,“ svěřila se rozčílená dcera redakci.

Prosby 87leté seniorky byly marné. Letuška ženě dokonce zablokovala cestu vlastním tělem a údajně ji nechtěla ze sedadla pustit. Žena 90minutové čekání na odlet nevydržela. Po vykonání potřeby musela zůstat ve stejných šatech celých 13 hodin.

K incidentu došlo 22. prosince, žena se ale nedočkala žádné náhrady a společnost British Airways se jí ani neomluvila. „British Airways je považována za vrchol dobrých služeb, ale dokazuje jen ty špatné. S BA už nikdy cestovat nebudu,“ svěřila se Kocharik Tsamouzianová.

Britská letecká společnost ale odvolává na bezpečnostní důvody. „Náš vysoce vyškolený palubní personál vždy jedná tak, aby se naši zákazníci cítili co možná nejpohodlněji. Ale Úřad pro civilní letectví stanoví, že poté, co se letadlo začne pohybovat, musí každý zůstat sedět se zapnutými bezpečnostními pásy,“ vyjádřila se společnost k incidentu s tím, že bezpečnost je její hlavní prioritou.

British Airways nečelí silné vlně kritiky poprvé. Letecká společnost obdržela celou řadu stížností poté, co přestala během letů trvajících méně než pět hodin podávat občerstvení a nápoje zdarma. Před nedávnem vyšel na povrch také případ, kdy rodiče nedostali dětskou postýlku, přestože o ni žádali několik měsíců dopředu. Společnost to vysvětlila tím, že má postýlek na skladě nedostatek.  

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud