Je to všechno kampáň, Jurečkův brácha má príma bráchu a Zeman vlevo dole vedle Trumpa. Komentář R. Maleckého

Hlídacípes.org, Robert Malecký

Sociální demokracie vyhlásila válku levnému máslu a vyrazila na kampaň. Její šéfové po čtyřech letech v ministerských kancelářích zjišťují, jak na tom země ve skutečnosti je, kolik lidé berou a tak podobně, a nestačí se divit. Do toho hrozí vánoční zásobovací krize, a navíc ten rum. Nevypadá to moc dobře. Na situaci kolem másla ovšem reagoval i šéf hnutí Andrej Babiš: Nech Kalúsik povie, koĺko má doma másla! Tolik to nejpodstatnější, pojďme k některým dalším událostem uplynulého týdne.

Veřejnost se v posledních týdnech nechává vzrušit sérií reportáží novinářky Saši Uhlové o otřesných podmínkách, v nichž a za nichž pracují nejhůř placení lidé na českém pracovním trhu. Potud je věc celkem jasná, téma je živé a reakce patřičně bouřlivé. Málem by v této souvislosti ovšem zapadlo vyjádření skupiny Agrofert, jejíž jeden závod novinářka rovněž navštívila.

  • „Není jistě náhoda, že paní redaktorka Uhlová si vybrala právě Vodňanskou drůbež z koncernu AGROFERT, i když v České republice existují desítky jiných potravinářských firem. A není jistě náhoda, že své reportáže zveřejňuje měsíc před volbami. Její cíl je podle nás naprosto jasný.“

            (z vyjádření skupiny Agrofert, 13. září)

Je to prostě kampáň a účelovka. Nám v této souvislosti nezbývá než ocenit, jak Andrej Babiš, hnutí ANO i mateřský Agrofert drží, jak přijdou nějaké problémy, jednotný firemní styl.

Práce v Babišových drůbežárnách nešla vydržet, má ale pravdu, politici selhali, říká novinářka

sinfin.digital