KOMENTÁŘ TOMÁŠE JIRSY | Zpravodajský server Seznam Zprávy uvedl rozhovor reportéra Jiřího Kubíka s marketingovým expertem Martinem Jarošem tak, že zaskočil mnoho lidí. Titulek „Marketingový expert Martin Jaroš se chce postavit Babišovi. Ohlásil novou politickou stranu“ z mnoha důvodů čeřil sociální sítě. Jistě vzbudil naděje u těch, kteří už by rádi co nejdříve Jarošovi házeli hlas, vyvolal obavy u těch, kteří za ním vidí z mnoha důvodů jen další naivní politický projekt, a v neposlední řadě zaskočil ty z nás, kteří mají paměť.
Je tomu totiž zhruba rok a dva měsíce, co Jaroš s podobným titulkem oznámil založení politické strany, tehdy v rozhovoru pro DVTV. Přesněji řekl, že do roka a do dne přijde s novou stranou a oněch dvanáct měsíců využije k cizelování programu a nabírání „kritické masy“ příznivců. S tolerancí dvouměsíčního zpoždění je tedy na místě očekávat prezentaci slíbené nové partaje, jejího programu a tváří a aspoň symbolické poodhalení étosu, který by ji dostal do poslaneckých lavic.