Kristen: Po mediální revoluci nikdo neprahne, postačí kvalita, slušné řemeslo a autenticita

KOMENTÁŘ VOJTĚCHA KRISTENA | Na začátku května to přišlo dvakrát po sobě v rychlém sledu. Tehdy odstartovaly kampaně doprovázející spuštění nejprve CNN na Primě, o týden později i prvního čísla tištěného Hrotu. Oba mediální projekty slibují divákům články lepší než u konkurence, případně novou zpravodajskou éru. Svízel je, že nastavují laťku svých cílů tak vysoko, až je téměř nemožné jí dosáhnout. Lidé, diváci, čtenáři přitom nehledají mediální revoluci. Jsou rádi i za dobrá a řemeslně kvalitně zpracovaná média. Jenže propagovat „pouhou“ kvalitu už asi není dost cool.

Obě nová média ve svých kampaních vypsala šeky, které jejich novináři nedokáží splatit. Česká CNN avizuje, že s jejím startem „začíná nová éra zpravodajství a Česko už nebude jako dřív.“ Podobnou dikci volí i byznysový Hrot, s jehož prvním tištěným číslem prý v klidu můžeme zrušit předplatné ostatních časopisů. Ty podstatné informace najdeme totiž jen a pouze u nich.

sinfin.digital