„Lidová televize“ CNN Prima News si dala ambiciózní cíle. Teď pro ně musí získat diváky

KOMENTÁŘ VOJTĚCHA KRISTENA | Dynamičtější a atraktivnější, formou i zpracováním obsahu. A také lidovější – divák nebude potřebovat titul z politologie, aby pochopil, co se na obrazovce televizní stanice CNN Prima News odehrává. Právě takový by podle ředitele Primy Marka Singera měl být nový kanál, který startuje první květnovou neděli. Dnes ho televize poprvé detailně představila. A jeho cíle jsou velmi ambiciózní.

Česká verze americké zpravodajské televize má být oproti veřejnoprávní čtyřiadvacítce lidovější a přístupnější, a přestože se Singer nechtěl proti zavedené ČT24 veřejně příliš vymezovat a zmínil možnost mírumilovné koexistence obou kanálů – jako například ve Velké Británii BBC a Sky News –, nakonec nejspíš stejně půjde o souboj televizí o zprávychtivého diváka. Přeci jen, k britskému luxusu v podobě desítek milionů diváků má tuzemský trh hodně daleko.

Blažek: Soud zatrhl vládě praktiky „ústavních šmejdů“. Její fatální chybu zaplatíme všichni

sinfin.digital