Půr: Babiš rozjel kvůli koronaviru marketingový ohňostroj. Zbytek země se proměnil v blázinec

KOMENTÁŘ MICHALA PŮRA | Pokud jste viděli vystoupení premiéra Andreje Babiše v nedělních Událostech ČT, kde referoval o opatřeních v boji proti koronaviru, možná jste chvíli nevycházeli z údivu. Ministerský předseda vystřeloval jednu větu za druhou jako v transu a zjevně překvapil moderátorku, která mu v podstatě nepoložila jediný dotaz. Stejný dojem můžete mít z jeho pravidelného týdenního hlášení na facebooku „Čau lidi!“. V něm je toho o koronaviru tolik, až snadno získáte pocit, že to píše sám starosta obklíčeného čínského Wu-chanu, odkud se nákaza rozšířila do světa. 

Babiš střídá tempo svého sdělení až neuvěřitelně rychle, nechybí samozřejmě ani oblíbený CapsLock tam, kde klade důraz. Na jednu stranu situaci hrotí, když píše, že „provedl inspekci všech důležitých zařízení, která jsou na boj s případnou epidemií určená“, aby následně všechny uklidnil a varoval před „šmejdy“, kteří se snaží na panice obohatit. Samotnému postu se nedá mnoho vytknout, najdete tam skutečně vše, co potřebujete vědět a je zjevné, že Babiš už ani nepotřebuje klasická média s výjimkou největších televizních stanic.

Dostál: Slovenské volby ukázaly, jak jednou může prohrát Andrej Babiš

sinfin.digital