Kůže je udržitelný materiál. Nekompromisní kvalitou chceme prodat českou práci po celém světě, říká Petrův

Trh je zaplaven takovým množstvím anonymních výrobků, že jen nekompromisní kvalita pomůže prorazit, je přesvědčen šéf brašnářství Tlustý Ivan Petrův. Kvalita kožených výrobků podle něj přispívá i k tomu, že jsou mnohem udržitelnější než například výrobky z kůže umělé. „Chceme bojovat za to, aby se od San Francisca po Tokio říkalo, že Češi dělají dobré věci a říkají si za ně o dobré peníze,“ říká Petrův s tím, že kromě kvality a individuálního přístupu spoléhá i na moderní technologie a co největší využití možností online prostředí.

Původně chtěl Ivan Petrův jen pomoct kamarádovi k záchraně živnosti. Po osmi letech se bývalému šéfovi IT firmy podařilo vybudovat úspěšnou značku prodávající kvalitní kožené výrobky po celém světě. A právě kvalita je podle něj cestou, jak i s malou řemeslnou výrobou prorazit. „Zákazník chce koupit výhodně, a potom se všichni diví, že ty věci jsou z horších materiálů a nejsou tak kvalitně zpracované, jak by očekávali. Je to prostě jen masa anonymního zboží. My jsme si řekli, že touto cestou jít nechceme,“ říká Petrův s tím, že jeho cílem je prodávat poctivou českou práci od San Francisca po Tokio. K tomu hodlá využít i své předchozí zkušenosti z IT sektoru. „Díky tomu, že ve firmě máme digitální obchod, nejsme vázáni na jedno teritorium, náš trh není jedna ulice, kde máme obchod. Půjdeme cestou přísného onlinu a budeme maximálně makat na tom, abychom zvládli komunikovat naši práci po celém světě, to je výzva na další roky,“ vysvětluje Petrův s tím, že prodej a propagace v online prostředí jeho byznysu pomohla i v časech koronaviru.

sinfin.digital