Přírodní kosmetika není neefektivní. Laboratoře beztak jen kopírují přírodu, říká Drvoštěpová

Jako vystudovaná právnička chtěla Petra Drvoštěpová dát průchod své kreativitě a tak založila vlastní značku přírodní kosmetiky Yage. „Bojuji s mýty, že přírodní kosmetika na rozdíl od té klasické není tak efektivní a že je vhodná pro alergiky. Přitom je to přesně naopak, obsahuje v esenciálních olejích plno alergenů a je velmi účinná,“ vysvětluje v podcastu Podnikatelka. „Klasická kosmetika beztak jen v laboratoři replikuje to, co nám dává příroda,“ dodává.

Drvoštěpová mimo jiné přiznává, že o oboru, pro který se rozhodla, nic moc nevěděla. Považuje to ale za výhodu. „Kdo se v tom pohybuje, ten ví, jak je to strašně složité a náročné. Já ze začátku viděla jen to hezké. Vždy když jsem si myslela, že jsem něco dodělala, objevil se nový problém. Když vidíte jeden problém, tak ho překonáte. Když jich ale hned na začátku vidíte stovku, mnohdy se do toho ani nepustíte,“ vzpomíná na začátky značky Yage Drvoštěpová. 

Nejzásadnější pro úspěch jakéhokoliv kosmetického produktu je pak podle Drvoštěpové jeho kvalita. „Vše vyrábím tak, jako bych to dělala sama pro sebe. A sama pro sebe chci jen to nejlepší. Pokud máte kvalitní produkt, je jen otázkou času a marketingu, než se o něm zákazníci dozví. Největší odměnou pak je, že jakmile ho jednou objeví, tak se k němu poté i vrací,“ uzavírá Drvoštěpová.

Kde Petra Drvoštěpová čerpá inspiraci při vymýšlení nových kosmetických produktů? A jak probíhá proces výběru jednotlivých složek? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital