Emilka, pantograf, panťák či žabotlam. Nejstarší typ československých elektrických souprav pro příměstskou železniční dopravu si pro svůj nevšední vzhled vysloužil řadu přezdívek, oficiálně nesou elektrické jednotky označení 451 a 452. Z původního arzenálu 62 čtyřvozových souprav zbyly Českým drahám poslední tři, které vozí cestující v Praze. Zbylé „žabotlamy“ čekají na sešrotování na odstavném nádraží mezi Záběhlicemi a Michlí, nebo už mají hořký konec za sebou.
Poslední „tři statečné“ však čeká stejný osud. Z provozu budou vlaky vyřazeny, až jim vyprší příslušné revize, nebo pokud vznikne neopravitelná závada. Poslední „žabotlamy“ jezdí od pondělí do pátku na lince S41 z Prahy-Libně do Roztok u Prahy. Mohou se také ale mimořádně objevit i na jakékoliv jiné lince, pokud by dočasně nahrazovaly jiné soupravy.