Pražský dopravní podnik (DPP) vybral nového provozovatele reklamních ploch ve stanicích metra. Společnost Rencar ze skupiny JC Decaux, která reklamní plochy provozovala dosud a s DPP se momentálně soudí, nahradí společnost Railreklam.
Dopravní podnik za reklamu zaplatí 91,5 milionu korun. To je zhruba dvakrát více, než dosud platil Rencar. „Rozšíření reklamního portfolia o dalších plochy ve vozech a vestibulech pražského metra můžeme nyní naším klientům ve spojení s dalšími formáty nabídnout efektivní kampaně v oblasti hromadné dopravy,“ uvedla obchodní ředitelka Railreklam Jitka Bílková.
DPP nečekal na výsledek soudu, což kritizuje právě Rencar. Obvodní soud pro Prahu 9 nicméně začátkem září rozhodl, že smlouva z roku 1997 mezi DPP a Rencarem je neplatná. Rozhodnutí není pravomocné, ale dopravní podnik si věří, že spor ustojí.