CNN spouští vlastní internetovou televizi. Pokus za 40 milionů sází hlavně na mladé diváky

Info.cz

abe

Rychlá, krátká a zábavná – taková by údajně měla být videa, která dovedou zaujmout generaci Y. Jsou o tom přesvědčení i novináři z CNN, kteří spustili start-upový kanál s videi, která mají cílit hlavně na mladé na sociálních sítích. Společnost si stejně jako ostatní firmy v segmentu totiž uvědomuje, že čím dál více diváků sleduje videa na mobilních zařízeních. Nyní chtějí začít dokonce s celodenním vysíláním.

Mediální dům Time Warner spustil svůj projekt Great Big Story už v roce 2015. Tehdy kanál vysílal krátká videa většinou o zajímavých místech, nebo pozoruhodných jednotlivcích. Mezi těmi byl například postižený horolezec bez rukou a nohou nebo tvůrce umělého jazyka dothráčtiny, kterou mluví postavy v seriálu Hra o trůny. Nyní se mediální společnost, pod kterou spadá i televize CNN, rozhodla, že kanál bude vysílat 24 hodin denně a začne tak vážně konkurovat klasickým televizím.

Zemana platí Rusové. Potřebuje ovládnout ČT, aby pro ně oslabil Česko, říká prezidentův exporadce

sinfin.digital