Digitální obrazovky jako magnet na zákazníky

Prezentace klienta

Jak efektivně upoutat zákazníkovu pozornost? Žhavou novinkou, která se v posledních měsících vydatně uplatňuje zejména v segmentu HORECA (hotelnictví a gastronomie), jsou digitální displeje. Ať už ve formě panelů na zdi nebo jako tzv. digitální „áčka“, která zčásti nahrazují tradiční křídové tabule. V čem tkví jejich kouzlo?

Digitální áčka nabízejí v porovnání s tradičními reklamními cedulemi celou řadu výhod. Tou první je měnící se obsah, který na rozdíl od statických plakátů či nápisů zaujme hned na první pohled. U videí je tento efekt ještě výraznější. Další nespornou výhodou je pak možnost velmi jednoduše, a hlavně okamžitě reagovat na momentální situaci.

Spustila se venku průtrž mračen? Nabídněte lidem deštníky. Máte restauraci? Přilákejte kolemjdoucí ráno na snídani, v poledne na obědové menu a odpoledne na happy hours. V hotelech propagujte své wellness služby, pochlubte se golfovým hřištěm… Vsaďte na kvalitní fotografie a videa,“ radí Michal Havel, marketingový ředitel společnosti Jansen Display, která se na výrobu digitálních áček a dalších pop médií specializuje.

Nezanedbatelným plusem digitálních poutačů je podle něj i jejich elegantní provedení, které v očích zákazníků významně podtrhuje atraktivitu podniku. I proto se uplatňují zejména na recepcích hotelů.

sinfin.digital