Eliminujeme pořady s nulovou sledovaností, říká ředitel Seznam TV Ivan Mikula

Televize Seznam v úterý představila nové vysílací schéma, namísto zpravodajsko-publicistické televize chce nabídnout plnoformátové vysílání. Podle cílů, které během tiskové konference zmínil ředitel stanice Ivan Mikula, chce televize ze současného sharu 0,35 procenta ke konci příštího roku vyrůst k podílu jednoho až dvou procent; měla by se rovněž dostat z červených čísel. K tomu by měl televizi pomoci mimo jiné i redesign, který proběhne později v letošním roce. 

Když se podíváte na vaše nové televizní schéma, vidíte evoluci, nebo revoluci?

Myslím, že to je revoluční změna. Především z toho pohledu, že na začátku jsme Televizi Seznam původně koncipovali jako zpravodajsko-publicistickou s tím, že tento program bude doplněný obsahem z platformy Stream. A i v tomto pojetí se profilovala nějaká cílová skupina, která se ale vlivem nyní zaváděných změn liší. Dnes míříme spíše do plnoformátové televize, chceme nabídnout program pro celou rodinu.

Kristen: Pád krále české soap opery. Ústup Ordinace je symptomem současného stavu Novy

sinfin.digital