Expanze Seznamu: Internetový gigant koupil web Garáž.cz, z Expres FM a Classic chce vytvořit celoplošná rádia

ČTK

mst

Seznam.cz koupil auto-moto web Garáž.cz. Do roka chce dosáhnout návštěvnost přes 200.000 lidí a postupně se stát největším motoristickým webem. Z nedávno koupených regionálních rádií Expres FM a Classic Praha chce internetová jednička vytvořit celoplošné stanice. Využije k tomu internet i případnou digitalizaci.

Seznam.cz převezme veškeré články a 20 dílů TV show Garáž a vytvoří nový auto-moto magazín pod svou hlavičkou. Přejde pod něj celá dosavadní redakce, která má pět členů.

Podle místopředsedy představenstva Seznamu Pavla Zimy na domovské stránce Seznamu v sekci Další články českého internetu automobilová tématika jednoznačně vede. "K dnešnímu dni spolupracujeme se zhruba dvěma desítkami motoristických webů, proto jsme se před pár dny rozhodli vytvořit vlastní redakci, která by se autům věnovala," uvedl Zima.

Garáž má přinášet více videa než na jiných motoristických webech, nabídne video testy, reportáže i přímé přenosy z tuzemských i zahraničních akcí. V současnosti celý obsah přechází na platformu Seznamu a nový web firma spustí během několika dní.

Média o KLDR neříkají pravdu, realita je jinde, můžete si otevřít kavárnu, tvrdí Chamrová

sinfin.digital