Facebook proti podvodným reklamám neumí účinně zasáhnout. Bylo to frustrující, říká šéf komunikace PPF

Sociální síť Facebook neumí efektivně plošně zasáhnout proti podvodným reklamám, které se na její síti především v závěru loňského roku objevovaly. Inzeráty ve svých vizuálech neoprávněně využívaly fotografie a jména osobností české politiky, byznysu a sportu, mezi jinými i vlastníka skupiny PPF Petra Kellnera. Jak na akci New Media Inspiration popisuje ředitel komunikace skupiny PPF Radim Ochvat, rozdíl v potírání těchto podvodných reklam na Facebooku a Googlu, kde se tyto reklamy rovněž objevovaly, byl extrémní.

Jak celý systém podvodných reklam funguje, nedávno popsal web Investigace.cz. Ve zkratce pracoval tak, že zákazníka nalákaného pomocí reklam zobrazujících i Petra Kellnera nasměroval na podvodný web a tam jej nechal „investovat“ peníze, o které ho ale nakonec připravil. Mezi poškozenými jsou podle Ochvata a serveru Investigace.cz až desítky Čechů. 

Pavučina lží ministra Vojtěcha. Ze superstar by měl zamířit rovnou mezi hvězdnou pěchotu

sinfin.digital