Google překope a zjednoduší svůj reklamní systém. Chce, aby do něj inzerenti pumpovali víc peněz

IvM

Google od základu překope svůj systém inzerce. Značky DoubleClick a AdWords čeká zánik, místo nich se inzerentům představí zcela nová a podle společnosti i jednodušší platforma Google Ads. To vše s cílem inzerenty přimět k větším výdajům za reklamu, které pro Google logicky nesou větší podíl na zisku.

Internetový gigant na to jde zpříma: slibuje jednodušší, přehlednější a svižnější reklamní systém beze změny poplatků. Jinými slovy dělá krok k tomu, aby z globálního vyhledávače a dalších služeb společnosti byl jeden velký chrám internetové inzerce, ve kterém se bude točit ještě víc peněz

Hlavním nástrojem pro nákup reklamy teď bude nová platforma Google Ads, pomocí které budou mít inzerenti naráz přístup k prostředí vyhledávače, videoportálu Youtube i obchodu s aplikacemi Google Play. 

„Inzerenti bývali zmatení, když museli nakupovat reklamu pro YouTube na AdWords. Služba Google Ads by měla být všestranější,” zdůvodňuje to podle agentury Reuters viceprezident společnosti Sridhar Ramaswamy.

sinfin.digital