Heroine. Do trafik míří nový časopis s provokativním názvem, chce konkurovat Vogue či Marianne

Do trafik na podzim zamíří nový časopis cílící na ženské publikum. Mediální odnož poradenské společnosti Partners během listopadu vydá první číslo nového dvouměsíčníku Heroine (v českém překladu Hrdinka), jehož stejnojmenný web firma spustila na začátku letošního roku. Novým titulem chtějí Partners media konkurovat magazínům jako Marianne, Vogue či Proč Ne?!

Sto stran exkluzivního – a tedy na webu nezávislého – čtení a desetitisícový náklad slibuje v rozhovoru pro INFO.CZ vydavatel Martin Vlnas, ředitel Partners media. Nový dvouměsíčník by měl čtenářům v pravidelných rubrikách nabízet dva velké rozhovory, originální streetart fotosession, trendy i společenská, sociální a vztahová témata. Cestu ke čtenářkám si nový dvouměsíčník bude hledat skrze tradiční distribuci – PNS a trafiky Geco a Relay, předplatitelé tištěného magazínu Finmag, který rovněž spadá mezi tituly Partners media, dostanou první číslo Heroine ke svému předplatnému zdarma.

Mynář si pořídil svého „Ovčáčka“. Kdo je muž, který hlídá kancléřův mediální obraz?

sinfin.digital