Sociální síť Facebook a její obchodní politika bývá zmiňována jako jedna z hlavních příčin úpadku tradičních médií. Teď došlo k výjimečné situaci. Místo aby Facebook noviny o peníze obíral, dává jim je. Zakladatel a šéf sociální sítě Mark Zuckerberg si zaplatil celostránkovou inzerci, aby se lidem omluvil za to, že Facebook ledabyle zacházel s jejich uživatelskými daty.
Mark Zuckerberg ještě nikdy nepůsobil provinileji. Skandál s uživatelskými daty, která z nejrozšířenější sociální sítě vydolovala společnost Cambridge Analytica, zasadil Facebooku bolestnou ránu. Natolik tvrdou, že sám jinak celkem málomluvný a veřejná vystoupení nevyhledávající Zuckerberg pocítil potřebu omluvit se veřejnosti nejen v televizi, ale také v novinách.
V sedmi britských a třech amerických denících se objevila inzerce, která má podobu osobní omluvy Marka Zuckerberga. Inzerce se snaží vysvětlit celou situaci a tvrdí, že společnost Facebook „již aplikacím třetích stran omezila možnost získávat tolik informací o uživatelích.“ Podle Zuckerberga Facebook taky sníží objem dat, která budou aplikace od uživatelů získávat jakmile se do nich zaregistrují. “ „Došlo k narušení důvěry a je mi líto, že jsme neudělali víc pro to, aby k tomu nedošlo,“ napsal Zuckerberg do novin.