Oborový magazín Marketing & Media mění šéfredaktora | info.cz

Články odjinud

Oborový magazín Marketing & Media mění šéfredaktora

Oborový magazín Marketing & Media mění šéfredaktora
 

Oborový B2B magazín o médiích, marketingu a reklamě Marketing & Media mění šéfredaktora. Ondřej Fér, který časopis posledních 15 měsíců vedl, na začátku listopadu v této pozici po vzájemné domluvě skončil. Vydavatelství Forum Media, pod které časopis spadá, nyní intenzivně jedná s několika kandidáty o obsazení uvolněného postu.

„Je to pravda, Ondřej Fér již Marketing & Media od tohoto čísla neřídí,“ potvrdil informaci INFO.CZ za vydavatele Forum Media Vladimír Bystrov. „Dohodli jsme se na vzájemném ukončení spolupráce. Ondra odvedl velký kus práce při transformaci časopisu, za což mu patří velké díky, nyní ale nastává čas posunout magazín zase o kus dál,“ uvedl Bystrov s tím, že jméno Férova nástupce vydavatel oznámí později. 

V mezidobí, než oficiálně nastoupí nový šéfredaktor, to bude právě Vladimír Bystrov, kdo časopis povede na strategické úrovni. Na úrovni provozní bude za magazín zodpovědný vedoucí vydání. Ondřej Fér z časopisu definitivně nezmizí, ještě po nějaký čas do něj bude přispívat svými texty.

„Od Nového roku se ale již budu věnovat jiným projektům, jejichž součástí bude jak práce na mediálním obsahu, tak na komunikačních strategiích. Časopisu Marketing & Media přeju do budoucna hodně úspěchů,“ okomentoval pro INFO.CZ svůj odchod z časopisu Ondřej Fér.

Týdeník Marketing & Media přešel z vydavatelství Zdeňka Bakaly Economia pod nově vytvořenou společnost Forum Media, kterou ovládá holding B&R, na začátku loňského roku. Od té doby magazín změnil grafiku, formát, redakci i šéfredaktora. 

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud