Časopis Týden spadající do vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa mění kvůli pandemii koronaviru svou periodicitu. Prozatím dočasně. Další číslo magazínu vyjde až za měsíc a co bude dál, se uvidí, píše v editorialu aktuálního vydání ředitel redakce Daniel Köppl. Empresa se ke změně periodicity neuchyluje poprvé a pro několik magazínů tohoto vydavatelství byl tento krok předzvěstí konce.
Epidemie koronaviru se podepisuje na ekonomice většiny podniků v zemi a mediální domy nejsou výjimkou. Vzhledem k významnému poklesu inzerce časopis Týden oznámil, že jeho další číslo vyjde až za měsíc – 20. dubna.
„V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v Česku,“ píše v editorialu aktuálního čísla ředitel redakce Daniel Köppl.