První mediální oběť koronaviru. Ze Soukupova časopisu Týden je měsíčník, zatím dočasně

Časopis Týden spadající do vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa mění kvůli pandemii koronaviru svou periodicitu. Prozatím dočasně. Další číslo magazínu vyjde až za měsíc a co bude dál, se uvidí, píše v editorialu aktuálního vydání ředitel redakce Daniel Köppl. Empresa se ke změně periodicity neuchyluje poprvé a pro několik magazínů tohoto vydavatelství byl tento krok předzvěstí konce.

Epidemie koronaviru se podepisuje na ekonomice většiny podniků v zemi a mediální domy nejsou výjimkou. Vzhledem k významnému poklesu inzerce časopis Týden oznámil, že jeho další číslo vyjde až za měsíc – 20. dubna.

„V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v Česku,“ píše v editorialu aktuálního čísla ředitel redakce Daniel Köppl.

Koronavirus je obrovská zátěž na psychiku. Pesimisté riskují, že to nevydrží, říká Špok

sinfin.digital