Slevy 70 procent? Módní firmy na tom ještě vydělají, říká ředitel ZOOTu

Agresivní cenová politika a slevy až sedmdesát procent. To je součást tržní strategie některých prodejců s online módou, kteří v poslední době berou útokem český trh. „I při takovýchto slevách ale prodejci netratí,“ poodkrývá v rozhovoru pro INFO.cz oponu nad českým byznysem s módou Lukáš Uhl, ředitel společnosti Zoot, která právě prochází reorganizací. „Naše strategie je ale jiná, sázíme na kamenné prodejny a vlastní značky,“ dodává. 

Od chvíle, kdy jste převzal řízení Zootu, se byznys model podniku mění. Stále viditelněji se posouváte i do kamenného retailu.

Je to tak a je poměrně zajímavé, že se dostáváme opačnou stranou tam, kde jsou i původně kamenné prodejny oblečení. Na začátku se cesty online a offline prodejců příliš nekřížily, v poslední době se to však již poměrně spojuje. Když se podíváte na tradiční oděvní firmy, tak jsou v online všechny, naopak online společnosti expandují do kamenných obchodů. Platí to bez ohledu na region, od Spojených států až po Česko.

Ekonom: Babišův největší nepřítel je Trump. Až udeří, nebude na důchody, plán B není

sinfin.digital