Twitter přizná barvu. Politická reklama má být transparentní, aby bylo vidět na tu od Rusů

ČTK

lup

Sociální síť Twitter poskytne na svých stránkách více informací o politické reklamě, včetně toho, kdo ji financuje a na koho je cílená. Podobný krok již učinila jiná sociální síť Facebook a Twitter se svým návrhem přichází poté, co byl představen zákon, který chce vnést větší transparentnost do internetové politické reklamy s cílem zmírnit snahy Ruska a dalších zahraničních subjektů ovlivňovat volby v USA, napsala agentura AP.

Zákon bude vyžadovat od sociálních sítí jako Facebook a Twitter, aby uchovávaly veřejné záznamy o volebních reklamách a splňovaly stejné požadavky na odmítnutí politické reklamy jako u tištěné a vysílané reklamy v médiích. Společnosti také budou muset vynaložit "přiměřené úsilí", aby zajistily, že volební reklama není koupená přímo nebo nepřímo zahraničním subjektem, což zákon zakazuje.

Ze stadionu v centru Rakky Islámský stát udělal továrnu na smrt. Ze svědectví přeživších mrazí

sinfin.digital