Google má průšvih: Lidl, Adidas a další přestali kvůli videím s nahými dětmi inzerovat na YouTube

niž

Společnost YouTube řeší velký skandál. Několik významných společností na něm přestalo inzerovat poté, co se jejich reklamy objevily u videí zobrazujících děti ve spodním prádle. Pod nimi navíc byly nevhodné komentáře, což společnosti pobouřilo. Skandál odhalil deník The Times. 

Významné společnosti, včetně takových jmen, jako jsou Mars, Adidas, Lidl, Hewlett-Packard nebo Deutsche Bank, minulý týden pozastavily své reklamy na YouTube poté, co se objevily u videí spoře oděných dětí a spolu s nimi také nevhodné komentáře. Společnosti nechtěly být v žádném případě s takovými příspěvky spojovány. Skandál vyšel najevo po vyšetřování britského deníku The Times.

„Připadala jsem si jako otrok.“ Drsné příběhy dětských nevěst v USA, vdávají se i v 11 letech

sinfin.digital