Zemanovo zdraví jako horké téma předvolební kampaně. Do médií ho dostal Ovčáček, tvrdí experti

ČTK

luš

Otázka zdravotního stavu současného prezidenta Miloše Zemana by se podle marketingových expertů oslovených ČTK mohla stát jedním z témat kampaně před volbami hlavy státu. I když ostatní kandidáti se zřejmě nebudou chtít do tématu pouštět vzhledem k jeho citlivosti, do veřejného prostoru ho prosadil podle analytiků mimo jiné hradní mluvčí Jiří Ovčáček, když vyvracel facebookový status brněnského politika Svatopluka Bartíka o tom, že Zeman trpí rakovinou.

Sdílením výroku i medializací následné žaloby na Bartíka, ve které Hrad požaduje omluvu a pět milionů korun, podle předsedy Institutu politického marketingu Karla Komínka způsobil Ovčáček, že se téma dostalo do všech médií. „Kdyby to neudělal, tak by se to nasdílelo na pár stovek stránek a zajímalo to část Brna a Prahy. Žalobou z toho udělal téma, politici se k tomu budou muset nějak postavit,“ řekl ČTK Komínek.

17. listopad 2018: Oligarcha, vlastizrádce a policejní stát. Komentář Zdeňka Šarapatky

sinfin.digital