Zelení brojí proti Babišovi: lidé musí vidět, jak podniká a co je jeho bytostným zájmem v politice

Nejen hnutí ANO, ale také Zelení, kteří se do dolní komry dostali naposledy v roce 2006, zahájili v neděli předvolební kampaň. Na cestu po České republice vyrážejí v „zeleném karavanu”, který má symbolizovat tři pilíře jejich programu: čistou přírodu, moderní stát a jistoty a bezpečí. Navštívit chtějí 82 měst, ve kterých budou veřejnosti mimo jiné promítat film Selský rozum režisérské dvojice Vít Janeček a Zuzana Piussi. Film odhaluje pozadí podnikání Andreje Babiše a jeho koncernu Agrofert.

Základem zdravého života je pro Zelené kontakt s přírodou. U karavanu proto na každé zastávce své štace po zemích Českých otevřou dočasnou zahrádku, ze které si každý kolemjdoucí odnese domů semínka a sazeničky. Bude se popíjet tradiční zelený čaj a u karavanů si navíc každý může nechat změřit krevní tlak. Připravená bude i pestrá zábava pro děti. Zelení kandidáti a kandidátky jsou připraveni u karavanu diskutovat udržitelné alternativy pro české zemědělství i českou přírodu - s kvalitní péčí o zemědělskou půdu, ochranou krajiny proti suchu a produkcí dostupných a zdravých potravin.

Babiše drží při životě tým špičkových expertů, vaz mu můžou zlomit volební debaty, říká Šaradín

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital