Nová streamovací platforma byla považována za budoucnost známé zpravodajské stanice. Vydržela ale pouhý měsíc. Společnost Warner Bros., která se stala novým vlastníkem CNN, v druhé polovině dubna oznámila, že streamovací službu uzavírá. Několik stovek zaměstnanců si mělo hledat novou práci.
Až o týden později někteří z těchto zaměstnanců obdrželi od CNN uvítací balíček – krabice plné reklamních předmětů se značkou sítě, od propisek po nádoby na jídlo, popkornovače nebo sluchátka. Některé z těchto balíčků přišly s uvítacími vzkazy: „Být součástí CNN je skvělá příležitost. Budujte si vztahy, věnujte čas kontaktům s kolegy a sebezdokonalování, abyste zde svůj čas co nejvíce využili.“
Absurdně načasované dárky, které byly podle CNN rozeslány omylem, byly další ranou pro zaměstnance, kteří vsadili na novou značku CNN+. Lákala je vyhlídka, že streaming bude dál nabírat na popularitě a poroste. Nakonec viděli jen to, jak se celý projekt epicky zhroutil.
Krátce trvající experiment CNN+ je příběhem zpackané sázky za více než 300 milionů dolarů. Je to také příběh o mocenských hrách při velké firemní fúzi – spojení Discovery s mateřskou společností CNN WarnerMedia, které bylo dokončeno v dubnu – a příběh o výrazně odlišných představách o budoucnosti streamování.
Pro více než 400 zaměstnanců jde také o příběh zmařených nadějí. Vzestup a pád CNN+ vypovídá o riziku, které jsou lidé ochotni podstoupit, aby byli u startu něčeho velkého, zejména ve světě tradičních médií, která hledají obchodní model, jenž do budoucna obstojí.
Více než tucet lidí zapojených do projektu CNN+ v rozhovorech popisuje prostředí, kde nadšení z toho, co jeden z vrcholových producentů popsal jako „misi Apollo“ – s odkazem na vesmírný program, který dostal lidi poprvé na Měsíc – ustoupilo vědomí, že neúspěch přichází rychle a nemilosrdně. Mnoho zaměstnanců streamovací služby nastoupilo do CNN v uplynulém půlroce, nebo dokonce jen několik týdnů před spuštěním platformy. Několik z nich uvedlo, že kvůli tomu opustili stabilní zaměstnání nebo ukončili práci na volné noze.
Zaměstnanci CNN+, kteří se nedostanou na jiné interní pozice v rámci sítě, dostanou šestiměsíční odstupné – pokud společnost sami neopustí do 90 dnů.