Aukru se nedaří vybruslit z problémů a zákazníci se bouří. Stěžují si i větší prodejci

Zuzana Zelenková

17. 09. 2017 • 15:39

Aukční web Aukro stále není venku z problémů. Od přechodu z polského webu podle některých uživatelů dál nefunguje část jeho funkcí. Řada prodejců nevystavuje nové zboží a jen nechává „dobíhat“ stávající aukce. Ti, kteří web neopustili, zatím tvrdí, že dají Aukru ještě šanci. Platforma v reakci na kritiku uvádí, že dělá všechno, co může, aby pověst webu i zákazníky zachránila. Slibuje například měsíční poplatkové prázdniny na Vánoce.

„Potýkáme se s problémy, skoro nic nemůžeme dělat. Informace o prodeji jsou nepřehledné. E-maily s platbami nechodí. Trvá to vlastně už od převodu. Zhoršuje se to, ačkoli pár věcí udělali. Například jsme měli problém se šablonami, to naštěstí vyřešili,“ vysvětlil pro Blesk.cz jeden z uživatelů Ondřej Záblanský.

Někteří obchodníci odcházejí, další Aukru dávají šanci

Obchodník čeká, co bude s webem dál. Nechce ho zatím opouštět, ovšem nové zboží tady nevystavuje, nechává jen dobíhat stávající aukce. Alespoň do té doby, než bude jasné, jak vysoké budou poplatky podle nového ceníku. Rozhodně by však ocenil ze strany webu kompenzaci.

SDÍLET