Slevomat mění strategii. Místo slev se zaměří na prodej dražšího zboží

ČTK

FCZ

Největší tuzemský slevový portál Slevomat chce opustit slevový trh a zaměřit se na prodej luxusnějšího zboží. Loni server například prodal 30 domů a několik aut. Stále více se Slevomat zaměřuje na prodej zájezdů a dovolených - loni prodal 220.000 pobytů. V rozhovoru s ČTK to uvedla ředitelka Marie Chytilová.

Největší tuzemský slevový portál Slevomat chce opustit slevový trh a zaměřit se na prodej luxusnějšího zboží. Loni server například prodal 30 domů a několik aut. Stále více se Slevomat zaměřuje na prodej zájezdů a dovolených - loni prodal 220.000 pobytů. V rozhovoru s ČTK to uvedla ředitelka Marie Chytilová.

Výprodejové zboží má v nabídce nahradit postupně dražší segment. "Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat, a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit," řekla Chytilová.

Pár metrů za tisícikoruny. S taxikáři si město neví rady, lepší služby odmítá, říká filmař Janek Rubeš

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital