Válka o billboardy. Anonymní kampaň upozorňuje, že pražské letiště přichází o obrovské peníze

urm

Od ledna příštího roku má billboardy na Letišti Václava Havla převzít od skupiny BigBoard konkurenční firma JCDecaux. Stane se tak na základě smlouvy z roku 2012. Objevil se ale web okradliletiste.cz, který upozorňuje, že JCDecaux už nějaký čas letišti dluží na nájemném, které má dosahovat až 62 milionů korun ročně a představuje určité procento výnosů z prodeje reklamy.

JCDecaux nepopírá, že za nájemné skutečně dluží. Podle zástupců firmy je na vině současná krize, která údajně dopadla na reklamní firmy obzvlášť silně. „V tuto chvíli jednáme s Letištěm Praha o dalších možnostech. Trh s reklamou patří k nejvíce poškozeným pandemií,“ řekl iDnes mluvčí JCDecaux Jiří Chvojka. Podle něj za billboardy a stránkou okradliletiste.cz stojí konkurence, skupina BigBoard to ovšem odmítá.

Letiště Praha se chce proti kampani, která upozorňuje na údajné chyby managementu, bránit. „Letiště Praha již proto podniká patřičné právní kroky, včetně přípravy trestního oznámení na neznámého pachatele pro pomluvu,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital