Další zdražení TV reklamy. Ceny od ledna vzrostou o desetinu, televize mohou přijít o inzerenty

Největší české komerční televizní stanice chystají pro příští rok další výrazné zvýšení cen reklamy. Televize Nova minulý týden oznámila, že si od ledna bude účtovat o 12 procent více, konkurenční Prima pak zdraží v průměru o deset procent. Jedná se takřka o totožnou míru růstu cen, s níž obě hlavní české komerční stanice vstoupily již do letošního roku. Odborníci však varují před přehnaným optimismem: přílišné zdražování by totiž mohlo některé inzerenty odradit. Zvláště s ohledem na očekávané zpomalení české ekonomiky. 

Vysoká poptávka inzerentů a větší zásah publika. Těmito argumenty zdůvodňuje růst cen televizní reklamy v obchodním zastupitelství Media Club (zastupuje především stanice televize Prima, dále třeba TV Barrandov, TV Óčko, nově i skupinu radií Active) jeho šéf Ladislav Dianiška. „Naším dlouhodobým cílem je ceny za reklamu narovnávat. Zdražování souvisí s vysokou poptávkou na reklamní prostor ze strany klientů; jsme dlouhodobě dopředu vyprodaní,“ vysvětluje šéf Media Clubu pro INFO.CZ. 

Pirát Kolářík běhal po sněmovně s tajnou zprávou. Přistála mu prý jen tak na stole

sinfin.digital